Klachtenregeling
Gezonde voetzorg
Het team van Schoen- en Voetspecialist Snoeren is dagelijks in beweging om jou van de best mogelijke voetzorg te voorzien. Een leven lang lekker lopen is wat we onze patiënten van harte toewensen en waar we als zorgprofessionals naar streven. Om aan deze hoge verwachtingen te kunnen voldoen, nu en in de toekomst, vinden we het belangrijk te blijven werken aan de kwaliteit van zorg. Dit doen we door het volgen van bij- en nascholingen, intercollegiale samenwerkingen en het investeren in innovatieve technieken rondom behandeling en apparatuur.
Tips en tops
Heb je een compliment over onze voetzorg of bent u minder tevreden? We horen graag wat er bij jou speelt, zodat we jouw situatie samen kunnen evalueren. Je kan hiervoor bellen met 076 - 571 34 44 of een mail sturen naar info@snoerenvoetspecialist.nl. We zullen je binnen 3 werkdagen van een reactie voorzien.
Klacht indienen
Soms komt het voor dat onze zorg of dienstverlening je niet heeft gebracht wat je verwachtte. Als dat zo is, vinden we dat erg vervelend. Het team van Schoen- en Voetspecialist Snoeren vindt het belangrijk dat je op een laagdrempelige manier kunt laten weten dat het zorgtraject niet naar wens is verlopen. We hopen dan ook dat je de klacht bij ons meldt, zodat we met je mee kunnen denken over een passende oplossing.
Je kunt een klacht indienen:
- Per e-mail: stuur je klacht per e-mail naar d.snoeren@snoerenvoetspecialist.nl o.v.v. Klachtenfunctionaris.
- Per post: uiteraard is het mogelijk je klacht per post kenbaar te maken.
Het correspondentieadres is:
Schoen- en Voetspecialist Snoeren
t.a.v. Klachtenfunctionaris
Heistraat 2
4847 NN Teteringen
- Via het formulier onderaan deze pagina
Zodra de klacht bij ons in goede orde is ontvangen, zal de klachtenfunctionaris telefonisch contact met je opnemen. In sommige gevallen vragen we je om extra informatie, zodat we de klacht goed in behandeling kunnen nemen. We streven ernaar de klacht binnen 14 dagen na ontvangst af te handelen.
In uitzonderlijke gevallen kunnen wij je klacht niet in behandeling nemen of komen we er gewoonweg samen niet uit. Je kan dan overwegen de klacht voor te leggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie. Voor de procedure van de Geschillencommissie verwijzen we je naar de website van het Kwaliteitsregister Paramedici (voor podotherapie), erisietsmisgegaan voor Register-podologie of NVOS Orthobanda voor orthopedische schoentechniek.